Kukbilder

får jag ibland.
Jo, det är sant! Jag kan ju för fan inte skriva från vem, men det är oftast samma snubbe som jag känt i hundratusen år och som jag hånglade med för kanske ett halvår sen precis kanske en halvtimme efter att jag kräkts upp rödvin och chili concarne. Alltså, han och jag har ju hånglat innan och knullat och så, men spyhånglet var liksom det som utlöste kukbilderna på mobilen.
Fatta hur konstig känsla det är att en vanlig tisdag, låt säga runt tre på eftermiddagen sitta i skolan, få ett meddelande och plötsligt sitta öga mot öga med en jävla styvekis? Alltså det är rätt freaky.

Och så tänker jag - tänk om jag skulle ta en bild på min fisse och skicka tillbaka? Jojo. Det skulle säkert uppskattas.

Undrar förresten varför jag kände att ord som kuk och knulla gick bra, men att jag skrev fisse istället för fitta? Nu är klockan elva och könsorden regnar, nu är det dags att stänga av och sova.

Kommentarer
Postat av: vajlet

Tanken på att min man skulle skicka kort på sin dolme känns så främmande att jag fnissar här för mig själv... Hahahaha. Jaja.

Varför läser du inte på andra stället. Jag gillade tanken på att DU och du som blivande soc-kärring läste. ;)

2008-03-15 @ 09:49:37
Postat av: cilanpilan

Hahaha jag vet. Vem fan skickar könsbilder? Allvar - SÅ himla upphetsad blir jag inte. Alls. Ett dugg.

Jag VILL läsa, men glömmer det jämt. Ich bin eine klan.

2008-03-15 @ 21:58:29
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0