Jag ska bajsa

och bada, i den ordningen ja tack.
Men först tänker jag skriva att det är det finaste vädret på hela året idag: strålande sol och varmt och så töar det och skitisamma om det är snö - nån gång blir det vår och under tiden är snön faktiskt rätt okej iallafall.

Idag kom ett brev från min vän F som är en annan F än den lille jävla ungen F (gud vad jag hoppas att han inte läser här haha). Det var en skiva med Woody Allen-filmer och jag längtar till ikväll när jag ska äta upp Junes påskgodis och titta på film och koncentrera ihjäl mig för att se om vi påminner om varandra (obs, inte till utseendet, men nåt annat. Säger F).

Klarai (återigen, hur FAN gör man namnet till en länk? Varför vägrar ni berätta?) skickade en låt till mig igår: bloody motherfucking asshole och ja. Jag tjejlyssnar, för pubertalt är roligt och särskilt om det ÄR en bra låt.

Kommentarer
Postat av: Smulan

När du skriver inlägget så finns det mellan rubriken och texten knappar. Tryck på den bredvid HTML heter skapa länk. Fyll i rutan. Klart. Hoppas det var det du menade och att det funkar. Ja och så ska du markera namnet först i texten.

2008-03-20 @ 11:50:43
URL: http://smulanspassioner.blogg.se
Postat av: Kajsa (KAJO)

Jag tänkte svara men jag kan bara det helt gamla sättet med och-själva-namnet-eller-ordet-som-ska-bli-länk (glöm ej avsluta med efter ordet du vill göra till en länk, annars blir hela efterföljande texten en länk.

2008-03-20 @ 19:27:24
URL: http://www.enbartkajsa.blogg.se
Postat av: Kajsa (KAJO)

Vafan, mina hemliga tecken försvann ju!! Det går alltså inte att skriva ut dem här. Jag kan förklara på Aff eller Fejjan om inte Smulans sätt funkar.

2008-03-20 @ 19:28:48
URL: http://www.enbartkajsa.blogg.se
Postat av: singelmamman

jag gillar verkligen din blogg. Har läst nån vecka nu.
Inget hymlande med grejer!!Fortsätt så!

Ha de gött

2008-03-20 @ 19:40:41
URL: http://singelmamman.webblogg.se
Postat av: cilanpilan

Tack, kolla nu att jag kunde!

Och tack vad snällt. :)

2008-03-21 @ 12:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0