Hemma igen

alldeles nyprommad och nyfunderad. Tankarna har i vanlig ordning rört mig själv, klarai, S, män, sex, män, män, män och sex.
Någon borde talat om för mig att vid en separation regredierar man oundvikligen och är för ett tag en kåt tonåring. Och samtidigt som jag känner så, så äter jag moralkakor varenda dag - men som rör bara mig. Jag skiter ju i det egentligen, låt folk ligga med fjorton olika män på en vecka om de vill och mår bra av det. Men jag kan inte ens ligga med en nästankonstapel för först måste jag isåfall aaaavsluta F.
Jag säger till mig själv att det i jösse namn inte ens är värt ett avslut och vafan, det ÄR ju redan slut och hann knappt ens börja och blablabla. Och ändå. Jag är en sån jävla tönt.

Skitisamma, promenaden tog iallafall två timmar och det slog mig såhär, att så fort jag blir smal tror jag att det är det enda jag är. Det är liksom mina enda positiva attribut, smal- och snyggheten. Allt det andra är bara en lögn, jag bara spelar lite smart och lite kul och så. Alltså, om jag går upp i vikt är jag ingenting, bara en större kropp.
Jag måste för fan börja gå i terapi.

Kommentarer
Postat av: K

Jaaaa, terapi är fan kung! Och jag menar inte att du är en trasig människa i akut behov av terapi, jag menar bara att det ja - är kung. Du veeet ju. Och för mig är du alltid smart och snygg och lovely och syster!

2008-03-04 @ 11:12:02
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: Dr Hawkeye

Jag kände egentligen bara för att gå in och göra mig själv hörd än en gång - festen kryper närmare, våren är snart här och satan i gatan vad solen skiner!

För övrigt - regrediera, enlighten me - vad betyder det? [Och nej, jag är inte förtäckt ironisk, jag är uppriktigt nyfiken.]

Okej fröken, ha en strålande dag!

/M.

2008-03-04 @ 14:14:26
URL: http://www.sanskrit.se/blog
Postat av: Lenita

Jag hjärtar dig, min vän. Du är smal, men det är skitsamma i förhållande till vem du är i övrigt. Du är roligast, bäst och vackrast. Om du inte var allt det hade jag skitit i dig för längesedan ;)

2008-03-04 @ 14:46:35
Postat av: cilanpilan

Regrediera - tillbakavecklas. Hallå, har du ingen ordbok eller? ;)
Och egentligen veeet jag ju det, det kvittar väl hur många kilon liksom, och förresten om ni inte skulle gilla mig för att jag vägde 90 ist för det jag väger nu skulle ni ju vara knäppa i huvet. Såatteeeh, jag VET ju det här.
Men ja.

2008-03-04 @ 15:21:02
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Brainy

GEEEE DIIIIIG! Du är smart, klok, rolig, fräck, flasig, klyftig, vis och alldeles fantastiskt du! Blir du magrare kommer jag upp och tvångsmatar dig.

2008-03-05 @ 10:56:12
URL: http://brainy.blogg.se/
Postat av: cilanpilan

Brainy - Tack, gulle dig! Fast tvångsmata med vad? Inget äcklo hoppas jag.

2008-03-05 @ 17:55:23
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0