Elvatusen steg

tog det, men nu är migränen borta. Jag vet inte ens om man kan motionera bort sin huvudvärk, men oavsett om det är nån slags placeboeffekt eller inte så är det ju jävvligt bra.

Det är sol, och överallt där den kommer åt har snön smält. Det vill säga, på baksidan av huset (eller är det framsidan där portarna är? Jag vet inte, kan framsidan vara på samma sida som bakgården?) är det isgata eftersom solen hinner lysa här i ungefär två minuter innan den får gå och lägga sig.

Och nu är det spännande, för nu ska jag kolla om jag fått min kommunlön. Jag är inte alltför optimistisk faktiskt.

Eller vafan, äh jag kollar sen, jag vill vara glad och sånt nu.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du gått o blivit träningsnarkoman din toka?

2008-03-27 @ 20:31:14
Postat av: cilanpilan

ja, knarkträsk eller träningsknarkträsk, same same. :)

2008-03-27 @ 20:37:27
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0