Det fanns bilder

från min dag! Utan att jag visste det och allt:


Inte mitt, men det fanns i telefonen. Eller I wish att själva chugeladet fanns där, men bilden av det.


Djupt koncentrerad på sprrrråket.


Sen hände det braiga!



Kvällens outfit: fucking poser. Nyinköpt apsnyggt linne, nån slags mys- träningsbraxer inköpta på rean på MQ. Mitt bästa halsband i hela världen (minus ett superfint hjärta jag fick av mina systrar i 30-årspresent): på den avlånga brickan står June och på den runda Strength. För även om det är helt drama och sånt är det ju så. ATt ibland behövs det lite så, styrka.


Kommentarer
Postat av: Julia

Linnet är helt ljuvligt! Jag vill också ha! Här är det helt och hållet omöjligt att shoppa annat än juveler och otroligt fula tingeltangel plagg. Mycket avudsjuk!

2008-03-25 @ 21:21:04
URL: http://manchinella.blogg.se
Postat av: cilanpilan

Säg till mig adressen så ska jag tammejfan skicka ett - det kostade 49 spänn!!
Tingeltangelplagg är kanske skiten annars? Jag menar, ni kommer hem med det och får en chock eftersom det är sjuuukt inne? Eller nej. Nej förresten. :)

2008-03-25 @ 21:53:10
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0