Oskarshamn

är ju annars en trevlig liten stad. Eller ja, vafan vet jag. Jag gick en runda och sen var jag inomhus med synnerligen trevligt sällskap. Det har varit ett par jävligt fina dagar. Jävligt fina, det där ska läsas med emfas.
Och. Jag har åkt motorcykel! Helt utan att vara rädd (jaja, lite rädd var jag såklart men inte jätte). Och så har jag ätit nästan en hel pizza och så har jag sett en film och blivit bö!-är-du-rädd-skrämd när det var spännande. Och så tusen cola och lite godis och när han somnade så fick jag ligga och titta på honom och fantisera ihop en hel framtid, komplett med hundar och en jävligt stor gräsmatta, en barfotajune med nykammat hår och liksom miljoner skratt. Håhåjaja.

Jag ska fan skratta hela livet, det är min främsta ambition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0