Orimligt bakfull

är jag idag. Alltså såHÄR full var jag knappast så jag behöver ha skak nu, tusen år efter?

Iallafall var vi på sweas måndagsklubb igår och det var väl sådär. Det jag minns mest och rodnar om öronen över är att vi drogs upp på nån liten scen liksom vid dansgolvet. Jag var mkt obekväm och dansade såhär liksom lite tantstelt som om jag var både en sjuttioåring och tonåring i samma kropp.
Kvällen slutade bra, vi hittade en ny kompis som drack både treo och resorb (alltså, att hitta en treovän är liksom inget man gör varje dag va), jag fick jordgubbsfil och sen sova. Ända till nio typ.

Men idag då alltså, världens bakfylledag! Jag har hittills ätit detta:
2 äggmackor
en halv skorpa
1000 treo (fast det dricker man ju)
1 QP-meny med plusmeny
1 ost- och skinkpaj
4 kilo gräddkolabönor
1 litet choklad
1 annat litet choklad
1 saltlakritsstång
1 lakritspipa
1 kola (fast den spottade jag ut)
2 coca cola
1 päronmer

Det ser nu ut som om jag är gravid i fjärde månaden. Inget konstigt med det.
Nu är jag sugen på hallonkola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0