Matkrig kommer vara mitt

bestående minne av midsommarfesten. I övrigt var det mkt trevligt, jag fattar inte varför jag inte firat midsommar med la famiglia innan?

Mitt bestående minne av midsommardagen lämpar sig inte för en blogg som min familj läser, men ja. Min midsommardag var antagligen en av de bästa i Sverige (minus revbenen vi åt, och möjligen att nagellacket flagade).

Och nu är jag hemma i Hbg och kör volvo med cd-spelare i och längtar till 1. jag får lön och 2. om två veckor när T kommer hit.

Jag har absolut inget att skriva, för övrigt.

Kommentarer
Postat av: cruella

Hoho. Jag vill också ha sådana dagar. Inte nödvändigtvis midsommardagar. En grå måndag duger.

2008-06-23 @ 15:08:59
Postat av: vajlet

Men du, du måste ju titta på halsbandet ju! Så mkt som jag väntat på att du ska kolla... Sen åkte jag iofs in på sjukan och låg där i natt, så då brydde jag mig inte alls, men NU är jag tillbaks.



Halsbandet är bara ett förslag, utifrån det du sa om små pärlor och så nåt större i fram. Det går att göra triljarders olika lösningar annars. Fast just nu är jag ff yrslig och ska vänta med att pärla lite.



Grattis till puss- och ligglyckan!

2008-06-23 @ 15:49:15
Postat av: C.

Vilken dag som helst, ja tack. :)

Och halsbandet - i lovelovelove! Klarai vill också ha. :)

2008-06-23 @ 17:51:18
Postat av: vajlet

Ah, nu äntligen fick jag svar. Jag vart till och med lite orolig, du som brukar uppdatera sjutton gånger om dagen och så inget svar... vad kunde det betyda?? Jag är som bekant lite hobby-paranoid... ;)



Vill hon älsklings-K ha ett likadant? PRECIS likadant? Skriv gärna på pärlsidan, så har jag det där att gå tillbaks till, om det är lite tetigt och inte bara JA. (Det går ju att göra i andra färger osv. Så menade jag..)

2008-06-23 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0