Jag + Calle = sant

För jo, även om han är knullsmurfen och har världens största garnityr, så hånglade vi inatt (vi låg ner, framför mammas tv av nån anledning (hon var inte hemma), och då gjorde det inget att han är 1,55 lång) och det var fint. Klarai hade tydligen en date med Alex Schulman (vad praktiskt!) och när J kom hem (för det var hans slash mammas hus) hade han hånglat upp Helen Mirren i brygga. Hon tog i hand, kramade mig och pratade utmärkt svenska.

Jag ska om en timme besiktiga T's bil och eftersom det här är en first timer för mig så är jag nervös. Dessutom lider jag av svår sömnbrist eftersom jag fick vakna halvfem imorse och kontrollera så att inte klaras date gick hem, med betoning på gick då. För då skulle jag skjutsa honom.
När man bor ihop får det dateas (dejtas? ingen vet) på oortodoxa sätt, och tja. Det var trevligt att vara femte hjulet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0