Jag är i huset

eller hyset, som man säger i Hbg. J är inte hemma, han är snart på väg till Schweiz (?) för att titta på nån slags bollekar. Iallafall är jag här och tvättar. Snart ska jag köpa en tvättmaskin, vad enkelt allt ska bli då.

Sen har jag fått lungcancer eller nåt, jag hostar ihjäl mig snart. Helt så fesen hosta är det också, bara helt torr luft som ska upp bara.

Och så är T på Gotland och gör sånt som man kanske gör om man är på mc-träff. Jag vet egentligen inte, jag har bara varit på high chaparall på midsommar och där attenderat nån slags motorcykelsoaré och det påminde väl kanske en del om det han ringt och berättat om (fast ja, på den jag och tinajes var så var det mer så att det fanns liksom skinnvästar, och en hel del testosteron. På gotland verkar det flöda över av testosteron, men inte av skinnvästar tacksomfanfördetlilla).
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis till kärleken!

Jag har också lungcancer. Samma sort som din beskrivning. Hoppas det går över fort för oss båda.

2008-06-12 @ 20:19:56
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: c.

Ja, verkligen. Igår tappade jag rösten, men det var ingen som märkte det så det gjorde inte så mycket. Idag låter jag som om jag har sjungt (jag menar skrålat) som fan i flera dagar. Det har jag inte.



Och tack. :)

2008-06-12 @ 20:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0