Cilanpilan, teologistudent

tydligen. Jamen, jag fick ju registrera mig iallafall idag, så då fick jag göra det.
På kurshemsidan fanns två föreläsningar av nån galant dam som lät som om hon läste upp en porrnovell. Alldeles så beslöjad var rösten och hon malde på om queer och vad det är för nånting, om Sylvia Plath och vad hon sa och om varför man inte översätter ordet quuer. Tyvärr minns jag ingenting av vad hon sa eftersom jag bara kunde tänka på att det lät som om hon när som helst skulle brista ut i åh! åh! åh! ja! ja! och så vidare.

På jobbet idag, där jag är nu, kom det in tre kvinnor innan och jag bara Haj är ni från Hällevik? De bara Eh nej, Olofström. Jag: Men så pratar ni ju inte där.
Alltså, jo uppenbarligen. Jag bara, helt hänsynslöst babblade på om att jag vet den och den från Olofström och där har jag haft en kille och jag flyttade hit för åttanio år sen och jaaa jag trivs jättebra och vad gör ni här och visst är det fint och helsingborg är så vackert.
jaja, inget konstigt med det. Det är socialt och bra, just det. Och nästan alla mina kunder som köper Emser vet nu att June äääälskar det.

Kommentarer
Postat av: cruella

Mäh. Även min unge älskar Emser - vad är det för antik tablett att stå efter för en modärn unge? Sist jag skulle fjäska och köpa hem en ask slutade det med att jag stod utanför porten och HÄLLDE i mig allihop själv. Say what?!

2008-06-10 @ 15:37:21
Postat av: c.

Jag gör det i detta nu. Åååh vad GOTT!

2008-06-10 @ 18:26:40
Postat av: Carin

sjukt, ramla in här av en slump o inser att vi nog går samma distanskurs,e d queer o bibeln på UU du går? låter misstänkt likt ett par föreläsningar jag lssnat på nu idag nämligen haha.

2008-06-13 @ 19:24:54
Postat av: c.

Ja! På uu! Haha, vad roligt. :)

2008-06-14 @ 07:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0