All is good:

morgonprommis, kaffe på ballisen, T sover i min säng. Årstiderna har lämnat en låda med frukt och klarai var vaken när jag kom hem.

T dådå: vi träffades på nätet, msn-hånglade i två eller tre veckor, träffades i riktigheten och blev kära. Han bor i Småland och det är ju en bit härifrån, men vafan. Det ordnar sig.
Och ja, han har träffat fisajune, och jag var så nervös att jag höll på att dö. Men hon bara jaha hajdu hajdu och sen var det liksom som vanligt med bajsprat och hittepå-historier och godistjat i affären.

Fast ja, nu har jag såklart ångest för att han ska säga att nej fy fan, jag ska ha en egen familj och ingen snoris på köpet. Fast det är klart, skulle han göra slut med mig för att jag har världens bästa unge så är det ju knappast min förlust. Såatteh.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men what..har du gått o blivit in löööve,hurra Cilia ! Fan,grattis =) Go känsla eller hur ? Wow!

2008-06-18 @ 11:05:43
Postat av: Helena

Såatteh... nä - då är det ingen förlust. Alldeles sant. Men å andra sidan brukar man upptäcka sånt relativt snabbt.

Jag blev sambo och morsa via nätet, funkade fint om man säger så.

Och grattis igen, jag är glad att du är glad, som sagt.

2008-06-18 @ 13:00:33
URL: http://aftonbladet.blogg.se/309
Postat av: Helena

Ja alltså, att bli sambo och morsa via nätet går ju inte sådär väldigt utan hinder, men, ja. Du fattar. Eh.

2008-06-18 @ 13:02:06
URL: http://aftonbladet.blogg.se/309
Postat av: cruella

Men gud. Det var som fan.

2008-06-18 @ 14:01:42
Postat av: C.

I sanning är det som fan. Och ja, jag är glad. Jag skulle kunna hångla upp nätet. Eller ja.

2008-06-18 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0