Vinhuvudvärk

har jag, fast bara yttepytte.
Och det bästa av allt: ingen ångest. För jag är bäst.

När jag är ute har jag tänkt på en sak. De som gör sina moves mot mig rär antingen tutare eller så är det såna där muskelberg. Varför är det så? Jag tänker mest på muskelbergen då, varför dras de till mig?
Särskilt som jag i sanning inte attraheras av män som dricker råa ägg och proteinshakes typ kl 3 på natten och sen kl 5 på morgonen och sen kl 8 på morgonen osv.
En gång fick jag falla till föga och dejta en som var såhär tävlingskroppsbyggare. Det visade sig att han rakade bort vartenda hårstrå. På hela kroppen. Ja. På benen också.

Så nu vet jag det: har du lenare ben än jag så kan vi inte ligga tackskaniha.

Kommentarer
Postat av: Ullet

Haha! Du verkar väl vara en sån man kan ta hand om då kanske? ler brett Nej, lena mansben går bort, det blir inget ligga av här heller. ler igen

2008-07-15 @ 08:25:25
URL: http://gammelbyn.blogspot.com
Postat av: c.

Du menar, en sån man klubbar ner och drar hem. I håret. :)

2008-07-15 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0