Köpgalenhet, ditt namn är Cilia.

Jag har känt mig lite risig i huvet de senaste dagarna, och idag bestämde jag mig för att snabbterapera (är inte det ett ord sen innan så är det det nu) mig genom att handla saker. Alltså har jag idag köpt:

* Petrolblå tubtopp
* Vita tights (vita!! hahaha)
* 2 st plastglas m vidhängande sugrör
* Duschbläckfisk för schampooflaskor
* Frida Kahlo-memoblock
* Roligt vykort
* Grön penna till june
* Black and Decker-borrmaskin
* Sängkläder (june)
* Gardiner (june)
* Sänglampa (june)
* Vit top med krage

Och så hämtade jag ett paket från kitsch och där i fanns en bok, en elvismugg, ett rosa diskställ, ett jag-har-aldrig-spel.

Imorgon ska jag lämna tillbaka. Inte allt, men borrmaskinen.

Kommentarer
Postat av: vajlet

Har du fått någe paket på posten dååååå???

2008-07-01 @ 21:46:56
Postat av: c.

Jaaa! Jag ska ta bilder, det är åh så fint!

2008-07-02 @ 21:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0