Jag borde tagit en bild

på mig själv imorse.
Det hände att jag bara skulle vila lite i reklamen och rätt vad det var sov jag som en stock. Vid 21.30 nånting. Och vid 4 väckte june mig och hade kissat i sängen (jag måste köpa en ny madrass, var gör man det?) och jag var helt yr och bara mummelmummel kom här jag får klä av dig, vi lägger oss i sängen. Och sen vaknade jag vid 6.30 och allt smink hade lagt sig i vecken under ögonen och jag har inte borstat tänderna och huvudet är alldeles luddigt av sömn. Fräscht. Fast jag är pigg (typ).

Kommentarer
Postat av: ina

Har läst lite hos dig, du är rolig. Helt olik mig men just det...

2008-07-12 @ 00:42:42
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: c.

Tack, vad snällt. :)

2008-07-12 @ 06:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0