Jag är utmanad

av gullet Ullet så here goes:

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Jobba
2. Diska
3. Alltså jag har ingen
4. att göra lista vafan.
5. Just det, dricka vin ikväll.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
# Då hände det sig att jag var 21. Jag var ihop med Junes pappa J. Jag jobbade på en räkfrosserestaurang, jag som tycker mat med ögon är sjukt äckligt. Där fick jag inte blanda drinkar, för alla beställde grogg. Alltså sprit med cola, utan citron. Jag bodde med min kompis Jonnit i en helt ball lägenhet och jag längtade bort bort bort.

Vilka platser har du bott på?
# Sölvesborg, Näsum, Svängsta, Helsingborg.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Köpa kläder
2. Köpa kläder
3. Köpa hund och hushållsnära tjänster
4. Inte jobba
5. Typ.. jag vet inte. resa? Fast jag gillar inte det så jävla mycket. Men kanske om jag var biljonär förstås.

Jag utmanar Adiemus, Klarai, Tinajes, Den magre mannen och Kajsa.

Kommentarer
Postat av: tinajes

Har ingen textblogg så jag hoggar din dårå.

Att göra:

Jobba

Äta middag med min tant

(thats it)



För 10 år sedan var jag 20 och... hm jag jobbade på Önskefoto, var singel såklart, tränade massa kampsport och min katt Robin hade precis fått bebisar, bla. lilla Nemakatten.



Jag har bott i Sölvesborg, Vardö, Båtsfjord, Oslo, Göteborg och Malmöu.



Om jag var biljönär skulle jag 1, köpa en stor gård och föda upp hästar här i Sverige + en mycket chic lägenhet i centrala Kraków. + Någonstans där man vill semestra, typ Bali. 2. Startat företag, byggt upp och sedan sålt dem på löpande band. Typ. 3. Gett pengar till mina vänner och familj 4. Tattuerat mig hos den bästa i världen 5.Köpt en Jaguar.



Mina vänner bloggar inte så jag utmanar ingen.



2008-07-13 @ 11:00:59
URL: http://bogini.blogg.se/
Postat av: Brainy

suck Ja, då får det bli på Fattigpappan, dårå.

2008-07-14 @ 11:41:42
URL: http://brainy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0