För jag är kär

så då kan jag inte blogga. Jo lite, men det blir rätt dassigt sådär, jag är roligare när jag är irro och lite bitter eller ja, illusionslös eller vafan. Bitter schmitter förresten, det är jag ju inte men ja.

Sen vill jag blogga tusen om T men det liksom går inte för allt som kommer ut från hjärnan är smörigt eller syndigt och vafan, sluta. Inga detaljer i bloggen tackskajagha.
Men okej, såhär då: jag har aldrig träffat nån vars hand passar så bra i min.

Bara så, och det är inte så bara förstår ni.

Kommentarer
Postat av: K

Och det är nog det absolut, absolut finaste! Grattis och kärlek.

2008-07-22 @ 23:07:31
Postat av: Nettan

Nej, det är inte så bara, det är precis så det ska vara när det är bra och bättre än bäst.

Härligt å vara kär... ler

/Nettan

2008-07-26 @ 09:52:45
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0