Vilse på IKEA

och ja, allt är som vanligt kan man säga. Jag hann titta på badrumsmöbler flera gånger och gå och flina lite för mig själv en stund åt folks pilpanik (Rolf! Nu går vi mot pilarna igen!) innan jag faktiskt hittade ut. Jag köpte en lampa till June (någon vill skruva upp den? Någon har en skruvmejsel eller vafan man behöver?), två såna där små som man ska sticka in i grisnäsan i taket och så köpte jag en fjäril med kattmynta i till Britta. Aldrig har en katt blivit så glad tror jag, men dolumentationen gick sådär. Här är bilder på Britta Katt och kattmyntafjärilen in action:

  

Eller jaha, en bild då. Det funkar inte att ladda upp fler.


Jag har mensvärk, så nu ska jag inte ta värktablett men dricka kaffe och äta nåt sött så jag inte somnar. ELler så somnar jag rätt fram här och nu.


Kommentarer
Postat av: M

Jag kan skruva upp den på tisdag om du vill? Är där skruvar i?

2008-01-27 @ 18:44:21
Postat av: cilanpilan

Lyssna att ingen vet. Såna där insexnycklar (tydligen heter det inte insektsnycklar, där ser man) och en bibeltjock bruksansvisning som jag redan knycklat ihop en gång. :D

2008-01-27 @ 19:18:05
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: M

Jag kan ta med vår stora skruvlåda, skruvdragare och lite annat stuff så ska vi nog få upp lampan. Men det går kanske aldrig att ta ner den igen hahaaa. Äh, det är inte så svårt. Har du inte lyckats tejpa upp den tills tisdag så fixar vi det då.

2008-01-27 @ 19:21:49
Postat av: cilanpilan

Great!!

2008-01-27 @ 21:14:33
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Johanna

jag har skruvmejsel om du vill testa själv? haha..jag har min pappa till sånt här hemma=) Hela mitt vardagsrum o hall är nytt o fräsht nu,du måste komma o kika en dag ju=)

2008-01-27 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0