På mitt ena jobb

finns det här att göra: ingenting. Och på mitt andra finns det här: ingenting.

Jag ska äta ägg, tänkte jag. Men så slog det mig att det kommer lukta fis här då och då kommer det kunder och tänker att jag nog borde lära mig knipa, eller gå på toa när det trycker på.
Fast hellre ägg och fislukt än inget ägg och tusen kilo godis. Jag kommer bli en sån tjockis som bara ligger ner hela dagarna och väller över alla brädder och så får F komma hem till mig med en liten blå trasa och en hink och tvätta under valkarna och när han säger upp nu så får jag liksom gunga fram och tillbaka tills jag gungar av sängen och då, mina vänner. Då tror jag att det är slut med sweet love osv.

Sen jag träffade F och vi blev exklusiva (fan vad gillar det att det är helt naturligt för honom, han bara: Ja? Det är klart folk vet om dig, vad trodde du? och då kan jag ju inte säga att jag har en historia av smygerier och hemlisar och förhållanden som liksom enbart bestod av nakenaktiviteter och därför knappast behövde bli officiella) har min telefon slutat ringa. Och hemliga nummer har slutat sms:a. Och det är en bra grej.
Fast det bästa är att jag faktiskt avslutat liksom, och berättat om F. Iallafall för alla (hahahaha) utom V, men han är tammejfan inte värd den energin. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0