Nu är det jag

som kör till Lund. Innan dess ska huvudet upp på nacken och om det gör ont så får det göra det då. Det duger inte att såra människor för att själv slippa känna efter.

Imorgon ska jag jobba i centralvakten och det är ångest på riktigt. Jag VILL INTE. Visst fan får man slippa då? Altså, bara för att jag är timanställd är jag ju inte livegen eller? Nu är det jag som sätter ner min fot. Tammejfan.

Jag skulle gärna återge hur rolig festen var, men jag trorjag stannar vid att säga att bakfyllan på söndagen var den mest massiva jag haft. Jag var så bakfull att jag hoppade över en F-date. Och då var klockan ändå åtta på kvällen.
Nu är det jag som överger litrarna och ge rmig på decilitrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0