Mitt nya liv

som präktig student inleds idag. Fast allt som jag planerat (klippning, lunch med F, handling på Maxi och eventuellt klänninginköp) verkar gå i stöpet eftersom lilla Junisen har feber och ont i magen.
Men skam den som ger sig, vi kör till skolan och ropar upp mig och sen får lilla fröken hänga med på klippning och så får vi se hur det blir med lunch. Kanske kan S komma hit en stund, kanske får vi ställa in.

Förresten kanske festen är av också för min del, för barnvaktssysters lilla E var sjuk igår och om Junisen inte blir piggare vill jag nog inte lämna bort henne. Vi får se. 

Jag är klar sånär som på lite smink och det är bra. Fast det var ju jävligt onödigt att stiga upp 5 när vi iallafall bara ska sitta i soffan och se dumma ut.

Skitsamma, idag ska vi köpa gardinstänger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0