Lyssna

sen 15.00 har jag rökt noll cigaretter. Sen rökte jag iofs två på 27 minuter, men ändå. F borde känna sig sjukt smickrad. Vilket jag påpekade, med viss emfas.

Det har för övrigt varit en mycket bra kväll, helt befriad från både pms och mens (tack, älskade kropp). Vi har hånglat, pluggat bredvid varandra (mkt lite läsande blev det iofs), ätit kycklingmiddag, duschat, tittat på tv. Och kl 23 var det jag som körde hem - det är ju skola imorgon. Jo, allvar!

Och här då, efter duschen skämdes jag inte ens för att håret blev helt fluffigt (fastän han skrattade åt det) eller att sminket var borta och ingenting. Dels är det såklart en sånhär grej som är bra med att bli vuxen, att inte vara så jävla stiff och orolig och komplexfylld, men också för att han får mig att känna mig vacker.

Kul. Kul att det här är nån slags sjuk hyllningsblogg till honom. Snart ska jag börja snickra nåt slags jävla altare också, sno ett pa kalsingar och smygta en miljard svartvita bilder på honom och sen gömma alltihop i garderoben som ett äkta sajko.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tycker F verkar vara ett riktigt kap :)

2008-01-08 @ 11:42:05
URL: http://litetu.blogspot.com
Postat av: cilanpilan

Ja, det tycker jag med. :)

2008-01-08 @ 11:43:56
Postat av: M

Du är så duktig! Bra utan cigratter, jag blir så glaaad!

2008-01-08 @ 20:45:45
Postat av: anna

då lägger du ut en bild på altaret sen då? ;)

2008-01-09 @ 06:51:42
URL: http://stalkeranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0