kuk.blogg.se

sökte jag efter igår, jag måste vara typ 11 år eller så.

Dagen idag: sov till typ halvåtta, gång till dagis och framme halvtie (vilket är en och en halv timme försent men man kan inte lyckas med allt), bil hem. Gröt (mkt torr och vidrig), vila, storstädning, storhandling. Nu finns det MAT. För jag köpte mat, helt sjukt men sant. Frysen är proppfull och skafferiet och kylen och jag köpte helt mot mina principer frysta grönsaker men vafan, ska jag slippa skörbjugg i slutet av månaden får det vara så.

Sen ringde fredriksdalstantaluran och sa att jag får lön den 11 februari, vilket ju är alldeles sent att betala hyran. Men jag ska ringa kukahyresvärden och säga det och då brukar det vara nemas problemas.
Fast nu undrar jag vad jag ska göra ikväll? Bada. Och sen.. plugga? Vakul.

Kommentarer
Postat av: M

Det blir bra. Frysta grönsaker är så där men rätt praktiskt, jag har börjat ha åtminstone en nödfallspåse i frysen numer :)

2008-01-25 @ 19:33:35
Postat av: cilanpilan

Fast vet du att jag köpte ett sånt billighetsmärke, så de kommer vara sådär mikroskopiska du vet. Hehehe

2008-01-25 @ 21:31:38
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: M

Då får du reda det och krydda massor med muskonöt så kan du låtsas att du hackat det supersmått :D

2008-01-25 @ 21:47:15
Postat av: K

Det här gåendet till dagis verker, förlåt mig, helt rubbat? Vad är på gång med det?

Frysta grönsaker är kulmen på att bo själv. Det är det.

2008-01-26 @ 03:14:42
Postat av: cilanpilan

K - Jag vet en som helt bakfull gick till Allerum. DET min vän, är något jag konstituerar som rubbat. ;)

2008-01-26 @ 07:30:44
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: K

Rubbat, modigt, initiativrikt. Kärt barn har många namn förstår jag nu. Och man SKA vara ute när det är sol. Man ska det.

2008-01-26 @ 07:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0