Karmakontot

påfyllt, tror jag. Jo, för såhär: Hela helgen och idag också har jag sett en annons i hd, där det stod att någon behövde hjälp med sin hund eftersom denne någon brutit benet. Som ett tillägg står det att det helst ska vara på plantan, och där bor ju jag. Så nu har jag har funderat sen jag såg den första gången på om jag ska ringa eller inte. Vaddå, måhända gillar jag inte djur världsmycket. Men jag tycker faktiskt om människor i allmänhet och ja. Jag har ju tid liksom.
Iallafall blev det såklart inte av och sen blev det inte och sen blev det inte av, och idag ringde jag försäkringskassan och undrade lite om mitt bostadsbidrag. Rörigt va? Jag kommer till saken snart.
Hur som helst, ikväll ryckte jag upp mig från soffan och diskade och då ringde damen på försäkringskassan och sa att hon fixat nu så jag skulle få bostadsbidraget utbetalt så fort som möjligt - för hon tänkte att jag nog behövde det. Gulle gulle damen sa jag inte, men jag sa tack från djupet av mitt hjärta och när vi lagt på ringde jag upp annonsören, för om man get some you give some.
Och det var ju tur jag gjorde det, för det var en tantalura som lät som the cryptkeeper, så gammal var hon. Så nu ska jag nog gå med hennes hund på kvällarna. Och kanske på helgmorgnarna.

Kommentarer
Postat av: M

Du ser, ringa är bra. Och vad snäll du är, jag blir chockad, jag skulle inte gå ut med någon annans hund. Eller, kanske om jag inte hade en egen. Full pott på karmakontot, japp, japp.

2008-01-08 @ 20:48:01
Postat av: Anonym

Så duktig, jag gillar folk som gillar andra fast ibland tenderar det att gå till överdrift. Dock inte i detta fall. Heja Cilan

2008-01-08 @ 22:41:37
Postat av: cruella

Lite Skicka vidare över det där. Så länge vi inte försöker se något positivt i att en unge knivskärs till döds så är jag med!

2008-01-10 @ 10:58:45
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: cilanpilan

Crullea - Ingen risk.

Men du vet, what goes around och så. :)

2008-01-10 @ 11:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0