Jag har fått

en tillfällig migränrespit och har helt i motsats till hur jag brukar uppföra mig mig hunnit dammsuga OCH diska helt snabbt. Detta naturligtvis eftersom F eventuellt skulle komma hit senare, annars hade jag ju skitit i vilket. Minus toan då, June hade rensat kattlådan = öst ut tusen kilo sand på toagolvet. Äckligt äckligt, den sanden har vidrört helt kiss och bajs.

Nu ska jag röka lite och försöka tvinga June att sova. Hon har varit vaken sen halvfyra imorse och alltså gnällt HELA dagen. Nu gråter hon till exempel för att hon vill se det programmet som är på tv. Alltså, hon VILL se det, hon SER det och det gråter hon för. Det är så landet ligger.

Nu är det jag som svettas ihjäl tydligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0