Jag är så jävla

arg. Och ledsen och mensig så jag vill slå ner nån jävel. Kanske mig själv, kanske F. Kanske statyerna jag ser på tv just nu.

Såhär, det händer liksom tråkiga saker hela tiden. Sånt jag tjatat om som jobb from hell, vänner som flyttar, pengaproblem och blablabla. Och jag är en fena på att tänka att jaja, det ordnar sig. Det blir bra.
Men så liksom har jag inte sett F på en vecka och ikväll kom han hem. Så jag tänkte att aha, jag går ut och går så kanske han hör av sig och då kan jag gå upp där en stund. Och han hörde av sig. Och sa att han och nån jävla brud tittar på Greys.
Och här kommer mitt vanliga svammel om att han såklart gör vad han vill, med vem han vill och blablabla, men jag blev så jävla arg och besviken att jag började gråta lite på stan. Fatta hur tragisk jag är som går stan i mössa, med motionskläder på och gråter och röker.

Och egentligen är jag mest ledsen för att a. S och K är iväg och b. att jag ju inte ens ville ha nån jävla snubbe och nu har jag plötsligt fallit för den där lille skiten och då tittar han på jävla greys med nån jävla brud och jag går på stan i mössa och gråter. Och röker, i mina motionskläder. Tragiskt.

Jag vill inte ha nån jävla knullkompis, vafan ska jag ha det till? Jag vill inte ha kalas och samboskap och släktmiddagar heller. Men ändå.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men du....enjoy the moment säger jag...utan att ställa till med en massa röra i skallen?=)

2008-01-27 @ 22:03:13
Postat av: vajlan

ujujuj, det kändes ända in i magen. jag är stolt över dig som kan outa det här. hoppas det blir mer som du vill, vilket det nu är, snart.

2008-01-28 @ 09:08:24
Postat av: M

Men du. KRAM!

2008-01-28 @ 13:24:32
Postat av: Malin

Idiot.
Han alltså.

2008-01-28 @ 15:51:06
URL: http://mig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0