Förjävla

lovely är det att dejta.
När vi dillat på msn hit och dit var han plötsligt offline och fem minuter efter det knackade det på dörren och där stod han med kall näsa och varm mun och sa att han saknat mig.

Och så maten då. Naturligtvis trodde han att han skulle tycka maten var äcklig (mandelstekt kyckling, det kan inte gå fel liksom) fast det gjorde han inte (plus det är svårt att veta vad maten smakar om man hela tiden måste pausa för att det inte räcker att sitta nära, utan man liksom vill hoppa in i också) och sen gjorde vi paj och sen badade vi i flera timmar och sen. Ja. Sen sov vi inte iallafall. Och sen sov vi. Eller jag har en 90-säng, så det var sånhär natt där man håller på hela tiden att sov-vakna-flytta-på-dig-oj-akta-kattjääävel-sov-vakna-mäh-var-är-min-kudde-ge-mig-täcke-nääär-får-man-stiga-upp.

För övrigt var jag ute och gick med hunden idag. Det är helt megastor, heter Maja och bajsar såna lass att jag aldrig sett nåt liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0