För övrigt

hade ångestbarnet en fröjdefull fest här igår, jag var jävlarimig så osäker och less och rätt förbannad ärligt talat.
Idag, lite piggare och inte fullt så migränbrainy, kan jag se att det a. var bra att F läste istället för att komma hit och b. att det verkligen inte betyder att han inte vill ses och c. om jag vill träffas går det bra att SÄGA det.

För övrigt är mina p-piller snart slut, och att pengarna redan är det är ingen hemlis. Kan man ringa sin mamma och be om pengar till knulltabletter om man är 30? Well, jag antar att om man använder ordet knulltabletter är nog det mesta liksom rätt så fritt fram.

Jag undrar om jag ska lägga upp den otroligt roliga bilden från nyår där min näsa är så röd att det ser ut som nån boxat mig i ansiktet precis innan de fotade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0