Ett altare till

Klara & Sofie är mina systrar, mina förtrogna, de jag saknar mest när de inte är hos mig.
Klara är den enda jag känner som är låttextsidiot savant. Hon kan lyssna på en låt en gång, och sen kan hon sjunga med hela texten. Det är en av de sakerna som imponerar på mig mest. Det, och så att hon är den ihärdigaste jag vet. Och starkaste och den med mest glöd.
Och Sofie, när jag träffade henne första gången var det som om jag blev Silvia (minus alla pengarna och Sofie ju är brud) och så sa det klick, fast det fattade ju inte hon. Sofie och jag är likasamma liksom, eller som om jag känt henne hela tiden sen.. innan. Jag kan inte förklara.

Hur somhelst är vi ihop alla tre och jag kommer att bygga altare även till dem. Eller ett gemensamt altare till oss alla tre? Åh, vilka möjligheter jag ser nu.

Och Britta ska få ett också. Eller nej, hon vill nog bygga ett till mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, gulle gulle dig! Tack snälla, aldrig innan har jag blivit tillbedd så här. Ihärdig? Mest glöd? Man tackar man tackar. Och om du vill att jag ska sjunga en sång kan jag göra det, utan att googla texten såklart. Massa massa massa kram. Ps; bloggens existensberättigande steg med ziljoner nu. Love!

2008-01-10 @ 08:15:27
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: K

Förresten, Rinner det i soffan nåt?

2008-01-10 @ 08:16:25
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: cilanpilan

Det rinner ja jävlari.

Det är bra att den får vara kvar, bloggen. Jag r glad för det, ännu en bra sak. :)

2008-01-10 @ 11:19:25
Postat av: K

Faktiskt bestämmer inte jag över din blogg. (falsett)

2008-01-10 @ 13:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0