En fin prommis

blev det hem. June somnade som en gris på två sekunder, så nu är det hon och jag som håller fredagskväll gissar jag.

På vägen träffade vi A, Je's tjej. Je är ju sur på mig eftersom jag var otrogen innan jag sansade mig och gjorde slut. Men hon och jag känner ju inte varandra, och hon känner liksom in te J jättebra heller. Ändå sa hon bara ett tunt och färglöst hej och FORTSATTE GÅ! Jag bara Mäh? Hur är det? Får jag se bebisen? Ja, sådär.
Och då stannade hon och pratade och då ar hon ju samma gamla A som jag träffat innan: otroligt intresserad av sig själv, ointresserad av alla andra.
Men ändå, vafan - man stannar för i hela helvete.

Nu är det jag som går ut och röker innan jag slår ner mig själv.

Kommentarer
Postat av: M

Men du, det är ju så hon är. Knäpp och knäpp. Skit i det.

2008-01-24 @ 20:48:55
Postat av: cilanpilan

Ja. Och tack för att du ringde. :)

2008-01-24 @ 23:15:59
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0