Detta händer ikväll:

* tvättvikning (funderar på vad man gör med de sängkläder som inte blev riktigt torra. Lösningen får bli att jag låtsas att jag ska mangla dem och istället vika dem hårt som fan)
* bad (varje kväll, plus jag läser Älskade barn och det är så bra att gråta i badet)
* kaffe och vetebröst och chokladchipskaka
* tjocka tanter och deras bajs på tv
* en galen britta som antingen vill kelakelakela eller lekalekaleka
* F på msn
* nån jävla stalker, S, på msn. Jag svarar inte, han pratar och pratar.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Har ni någon snö?
Här ligger det bara några snöflingor på marken. Jag tror de snart är borta.

2008-01-03 @ 20:56:44
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: cilanpilan

Snö och snö, i Skåne är ju frost snö. :)

Det är mest isande kallt.

2008-01-03 @ 22:17:05
Postat av: magnificus

Whats is chokladchipskaka? Låter rättså vulgärt äckligt, men antar att det ej är så?

2008-01-03 @ 22:57:53
Postat av: cilanpilan

Chocolate chip coookie. Såklart! :)

2008-01-03 @ 23:52:57
Postat av: cruella

Men hon den taniga bajstanten på TV - HUR i HELA VÄRLDEN kommer man undan med sånt skit (hoho!) i TV? Only in England.

2008-01-04 @ 09:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0