Jag tvättar lakan

i huset och har en krypande ångest över att vara här. Allvar, jag vet ju att jag får åka hem sen till min fina lägenhet, att det är det som är hemma och det är där jag lägger min hatt.
Och ändå, jag har dammsugit, plockat ur diskmaskinen, städat lite i källaren.. Sånt jag aldrig gjorde när jag bodde här, men som jag gör nu för att huvudet får vila om handen arbetar. Iallafall om det är hushållsarbete det gäller.
Nån timme kvar bara, sen kan vi köra.
För övrigt har jag tagit min Tupperwareostkupa. Jag är fan inte klok, såhär motiverar jag beslutet att helt sonika flytta med den hem: han fick alla verktyg (jag skrev varktyg först, så nu har jag börjat skriva fonetisk text verkar det). Jag har inte ens en sketen skruvmejsel! Sen motiverar jag det även med följande tankar: jag äter ost mer sällan (hence; jag behöver en sån ostkupa för att osten inte ska ligga i en påse och fesa till sig och ja, fesa och fesen är ordet för dagen) och jag betalade för fan FEMHUNDRA spänn för den. Iallafall tror jag det nu, så mycket var det kanske inte men skitisamma.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men hallå, verktyg är snordyrt. Har han fått alla såna så kan du nog lugnt flytta med dig Tupperwareostkupan utan dåligt samvete.

2008-02-29 @ 15:27:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/309
Postat av: PhoenixAngel

Vafan, klart du kan ta den, du är ju kvinna och han kommer ändå inte sakna den!

2008-02-29 @ 17:38:21
URL: http://phoenixangel.blogg.se
Postat av: cilanpilan

Jag har tagit kupan. Och en öl! Hahaha!

2008-03-01 @ 14:01:35
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0