Jag fes

och då steg plötsligt en man in och skakade hand med mig och bara: jag ska hämta tomlådor. Jag: Jag heter Cecilia och jobbar bara varannan helg hehe ja det är ju ett uuuunderbart väder och vad söta kossorna är och ja sedär hittade du en låda ja, ta en kaka och här finns kaffe också lite gammalt kanske, men ta här ta lite nej inte det nej ja det här är ju som min första dag hehe, jag jobbar ju bara varannan helg så det här är tevligt, jag har pratat med chefen och alla möjliga ja joodåsåatteeh.. Som om prat skulle göra så att lukten försvann.
Händer det här bara mig?

Tja, det kunde varit värre. Jag kunde ju suttit här och gnagt på tånaglarna. Eller ätit snorkråkor.

Kommentarer
Postat av: vajlet

du kan ju alltid tänka att han pruttat själv precis innan han klev in och våndades över att lukten följde med in.. :)

och när kommer du o läser, du som saknar mig o allt? förresten tänkte jag att jag inte vet vad Fredriksdal är så nu måste jag googla.

2008-02-18 @ 15:54:21
Postat av: cilanpilan

Hehe, ja så ska jag tänka nästa gång.

Jag ska läsa kapp mig ikväll, ska bara bada en skvätt först. :)

2008-02-18 @ 18:11:32
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Padre M

Hahaha...

Jag råkade själv bränna av en rökare under en hög spark på kung fu - träningen. Tyvärr var det alldeles dödstyst i lokalen just då! :D

2008-02-19 @ 20:25:14
Postat av: cilanpilan

Padre M - jag har varit på styrkelyftartävling. I sportsammanhang är det tydligen inga som helst probem att till och med bajsa lite i kalsingarna - bara man vinner. ;)

2008-02-20 @ 11:24:39
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0