Jag dödade katten

Britta inatt. Helt mitt i alla drömmar om BWO, mustascher, shorts, bekantingar och jobb, vaknade jag och insåg att jag legat ihjäl katten.
Hon låg blickstilla, helt mosad bakom min rygg och jag sa med gäll, förskräckt röst: Britta? Britta! Nu får du vakna Britta! Och så skakade jag henne tills hon efter en stund jamade ett lååångt jam (det betyder släpp mig för i helvete kärring innan jag biter dig i pannan (det har hänt att hon gjort det ja)).

Fem timmar har jag sovit inatt, vad spännande det ska bli att jobba idag. Vi får se hur mycket godis jag moffar i mig. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Helena

Herregud. Jag var så jävla trött och less och slut men nu är allt bra igen, jag skrattade så jag ser ut som en panda. Stackars Britta, men fyfan vad komiskt.

2008-02-21 @ 14:10:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/309
Postat av: cilanpilan

Jag aimar to plis, you know.
Men inatt. Inatt ska jag sova såändainnitahelvete. :)

2008-02-21 @ 15:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0