Jag är normal,

det är ni som är konstiga.

För inte är det väl konstigt att städa i butiken istället för att sitta här och surfa, äta kolabönor tills munnen brinner och läsa LVM?

Jag insåg idag när jag gick hit, att det som stör mig med the Talk är att vi hade det. Varför kunde han inte hållt flabben? Jag vet att jag var på väg att ha det också, men skillnaden är att jag var på väg - han inledde det.
För allvar, jag fattar väl också att det inte kommer bli giftermål och grejer, men det är inget man måste skriva ner. Jag gillar att dejta, jag inser ju också att jag är på väg att tröttna eftersom han aldrig hinner ses, men so? Då är det isåfall så och då är ju inte det hela vägen.
Fast nu ska jag släppa irritationen.


Kommentarer
Postat av: Helena

Självklart är det du som är normal, alltid. När jag funderar på sånt så tänker jag på nåt som Jesusmorsan - samboexet - gjort eller sagt. Då känner man sig plötsligt som Einstein. Du kan få låna henne om du vill.

2008-02-09 @ 12:38:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/309
Postat av: Magnificus

Men.. vad har han tänkt ni ska ha för roll när ni träffas, upptagna, halvupptagna, rätt fria eller jävligt fria singlar? I don´t get it.

2008-02-09 @ 15:10:33
Postat av: cilanpilan

Det störda är att vi ska vara exklusiva! Määäh, lyssna att det minsta jag isåfall kan begära fanimig är regelbunden (meaning ofta) sex. Men inte ens det.

Jag kan låna jesusmorsan, fast bara ett liiitet tag. :)

2008-02-09 @ 15:36:32
Postat av: Stefan

Jag förstår mig inte riktigt på det där med Talk sådär tidigt, kan man inte bara låta det hela fortlöpa. Om det skulle visa sig att du tröttnar för att du aldrig träffar honom må det vara så och då blir det desstu lättare att acceptera, right. Om det dock tvärtemot skulle visa sig att det är rätt ok och att det utvecklas mer så behöver man aldrig ha THE talk, eller?

2008-02-09 @ 22:41:33
URL: http://stefanw.blogg.se
Postat av: cilanpilan

Stefan - Exakt vad jag skrev. Det är okej at fundera på vart man är på väg osv. Men att verkligen ha det och säga en massa dumheter och liksom bara: Jag är inte kär blablabla.
Snacka om turn-off!

2008-02-10 @ 09:04:51
Postat av: K

Det är fan det bästa jag vet. När man säger nåt och sen kommer det en man och säger EXAKT samma sak men i andra ordalag. Det är fiiiint.

2008-02-10 @ 13:54:15
Postat av: cilnapilan

Tolkningar är inte fy skam. Det heller. Hä hä hä.

2008-02-10 @ 15:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0