Helvetes jävla kukskit

känns det som idag.
Fan vad jag är på dåligt humör. Britta och June har i omgångar väckt mig om och om igen och nu fattar de inte varför jag är sur.
Sur förresten, jag är mer än sur och det beror dels på natten men också på F, vafan TROR han att jag ska sitta här som en jävla idiot och vänta?? Dra åt helvete. Och så är jag så jävla förbannad för CSN och hela skiten. Eller egentligen inte på CSN såklart, jag är så helvetes arg för jag har sån ångest över räkningar osv.

Jag försöker få June att klä på sig så jag kan lämna henne på dagis och sen gå en aplång runda och svära. Förresten är jag irro på J också som bara: jag kan kolla om ditt headset är här (jamen varfan skulle det ANNARS vara?!) och sen skiter i att svara när jag frågar om han hittat det.
Det här med att skita i att svara. Det främjar INTE vår relation.
Men skitisamma. Skit. Samma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0