Förvaltningsrätt

läser jag just nu, och jag är så jävla lättimponerad. Vår föreläsare är jurist i botten (bara en sån sak!) och har arbetat med socialt arbete och nu utbildar hon poliser (bara en sån sak!) och socionom. Hon är rätt lik Clarice Sterling (bara en sån sak!) och hon är bara så kunnig. Jag älskar det, när det ställs tricksiga frågor och hon svarar med paragrafer och så ja. Jag imponeras av genuint kunniga människor.

I en av mittemotgrannarnas fönster hänger en gardin och en ampel så det ser ut som om det står en alien där och kikar ut. Inget konstigt med det.

Kommentarer
Postat av: Kaptenskan

Jag lägger in dig som favvis i min blogg om det är ok med dig...... Den är ju lättläst å roande den här sidan :D Me like!

2008-02-28 @ 21:34:15
URL: http://Kaptenskan.bloggagratis.se
Postat av: cilanpilan

Åh. Tack! :)

2008-02-28 @ 21:38:06
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0