Det här går inte

för jag orkar inte vara såhär irriterad på honom. Lika bra att lägga på hyllan, säga gonatt och häddå. Det är tråkigt och jag gillar så innitahelvete, men lyssna att hans goda egenskaper säkert finns hos någon annan där ute. Någon annan som dessutom är intresserad av mig, som vill sova med mig och träffa mig och äta frulle och middag ihop nån gång då och då. Nån som vill ligga mer än en gång i veckan (snälla gud, sänd mig en man med en sexdrift som någotsånär matchar min (jag är inte omöjlig så det räcker kanske med fem dagar i veckan då)), nån som inte envisas med att betala filmen, eller nån som vägrar betala filmen av princip.
Han får förresten inte vara allergisk mot katter heller. Och han ska vilja träffa June, även om han inte kommer få det.
Jag är faktiskt lite ledsen, det är tråkigt med F.

Jag ska köpa säng idag, och trots att jag lovade S att inte försöka rodda ihop det själv verkar det som om jag får göra just det. Men vafan, hur svårt kan det vara att bära en säng och en sängstomme som ju dessutom ligger nerpackat?
Detta är min alternativ:
1. F som sa njaej så då sa jag SKITsaksamma.
2. J med cepebenen, men då kommer han tro att vi ska ligga.
3. V som är ett svin. Och som kommer tro att jag ska ge kuken vad den tål (rys, kräk, svim av äckel)
4. L som inte svarar när jag sms:ar henne vilket betyder att hon jobbar, hence hon vill inte släpa möbler ikväll.
5. J som använder bissnissrösten mot mig och snäser hela tiden.
6. Jag bär själv och hoppas på att få hjälp av nån granne eller nåt.
7. Sängen köps in någon annan dag, varpå pappa kommer på torsdag och får psykbryt (inget alternativ egentligen, det SKA finnas en säng här på torsdag).

Kommentarer
Postat av: Brainy

Jag hade mer än gärna hjälpt dig men du dejtar ju inte gifta män. Inte ens låtsasdejtar för att få dem att släpa sängar. ;)

2008-02-11 @ 13:55:54
URL: http://brainy.blogg.se/
Postat av: cilanpilan

Jag kunde själv. För jag är bäste dräng osv. :)

Eller ja, J fick ju hjälpa mig att bära in såklart.

2008-02-11 @ 23:27:54
Postat av: K

Jag måste säga att jag nog tyckte J var det rimligaste alternativet. Gud, ja. Bissniss är så tråkigt, jag förstår inte. Det kanske är nån fas elr så. Jag åker stranden nu. Jag gör det.

2008-02-12 @ 04:02:02
Postat av: cilanpilan

Plus att bissnissrösten var en gonner och att vi hade trevligt. Jag blir lika glad varenda gång det blir så.

Även K, berättade jag för J att du är så brun att australiensarna blir förvånade. Det ÄR fanimig imponerande. :D

2008-02-12 @ 05:50:58
Postat av: Stefan

Fick ett sådant sting av hua, stackars Cilan, hon skall bara ha det bästa och så snubblar du över de mest konstiga karlar. Härligt med en sådan sexdrift, du är ju en drömkvinna. Kan tyvärr inte hjälpa det, jag är totalt klar på området "cheating"
/S

2008-02-12 @ 06:41:17
Postat av: Brainy

Grattis! Jag visste väl att du skulle fixa det.

Fem dagar i veckan är ingen sexdrift, det är ett ömhetstörstande.

2008-02-12 @ 07:15:55
URL: http://brainy.blogg.se/
Postat av: cilanpilan

Brainy - Lite är du min drömman iallafall. ;)

Stefan - Ja, män = märkliga, så SÅ konstigt är det inte. Hehehehee

2008-02-12 @ 17:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0