Bananer, äpplen och

av någon outgrundlig anledning vaniljvisp inhandlat.
Jag och June har bråkat hela dagen, jag är så trött så jag dör, och jag MÅSTE gå ut och gå. Fast det får vänta till imorgon. Fan vad jag ska gå långt imorgon. Eller ja.

Junisen somnade hemma hos J, så hon sov där inatt. På vägen hem sms:ade jag F i nån slags det-här-är-sista-gången-jag-föreslår-en-träff att: Ska du med hem?
Och det skulle han. Och det var roligt och rätt mysigt och jag fattar ju själv att det inte är så jävla lätt att släppa, det märks ju tydligt.

För övrigt har jag länge hävdat att jag vill vara förälskad, sådär galet och passionerat liksom, och att en man ska känna samma för mig. Fast problemet med mig är ju att när en man blir förälskad i mig så tror jag att han är ett sajko och dumpar honom. Är han däremot som J. Och F. Då jävlar ska jag hänga mig fast som en igel och aldrig i hela mitt liv släppa.


hahahahahahaaaa

Kommentarer
Postat av: Tomas

Det man vet att man kan få är inte lika intressant som det ouppnåeliga? Vet hur det är.

2008-02-17 @ 19:18:17
URL: http://syster4.blogg.se
Postat av: cilanpilan

Njaej, det är snarare mitt anknytningsmönster som är uppfukkat.
Jag har egentligen inget emot att veta att någon vill ha mig. Tvärtom. ;)

2008-02-17 @ 19:27:39
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Anonym

du har hela problemet nätt inpackat av dig själv i din egen dagbok. det är första steget. vetskap hjälper inte om man inte agerar på det, men det är jäääävligt viktigt. så grattis som fan! hoppas du kan reda ut hur du blitt sån och framför hur du ska sluta vara sån, eller att du kan få hjälp med det. ropen skalla en toktant åt alla! särskilt om man ska bli soc-kärring! ;)

2008-02-17 @ 19:37:48
Postat av: cilanpilan

Jag vet varför jag är sån, och jag jobbar på att inte vara det. Fast det har jag inte gjort särskilt länge, så det går, men sakta framåt. :)

2008-02-17 @ 19:45:40
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0