Vi har pysslat

lite ikväll, jag och chucky nej jag menar june såklart.
Jag pysslar tammejfan aldrig, jag är liksom inte så bra på sånt för jag blir helt irriterad när det inte blir sådär tidningssnyggt på en gång. Ja, och sen är jag lite för snål för att köpa lim och sånt också.
Iallafall, nu köpte jag lim idag iallafall, eftersom jag var tvungen att limma fast örat på elvismuggen. Så nu skulle vi pyssla.
Jag tröttnade efter en nanosekund och gjorde en toapappersrullegudsfigur (jamen långt vitt skägg plus långt vitt hår (i bomull) = gud. Eller?) och sen gick jag och sa att jaja, nu ska du ska du snart sova så nu pysslar vi inte mer. Sen kom June och bara limma detta och limma detta för hon fick inte ha superlimmet eftersom man kan fastna då. Först gick det bra, jag var liksom kung på att limma.
Sen tröttnade jag och då limmade jag ihop detta: mina fingrar med junes. Ett litet plastöga på högra långfingret. En bomullstuss på tummen. Nageln, jag limmade liksom fast nageln i skinnet under nageln om man säger.

Så nu är det färdigpyntat. Om kommandora-ungen nu bara somnar nån gång ska jag smyga in och ta en bild på hennes alster. Och om man tittar noga kan man säkert hitta lite avslitet skinn på nåt pyssel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0