Storasyrran to be

är mkt förväntansfull. När jag hämtar henne på dagis kommer hon springande och ropar haj mamma och sen när hon kramat mig så klappar hon magen och säger hej bebisen.
Och imorse när jag tvingade henne att lägga sig hos mig i sängen (jag hade iNTE sovit klart) somnade jag om och vaknade efter en stund av att hon klappade magen.

Lilla, lilla ungen.
Och jag undrar när jag ska börja tänka såhär att kommer jag kunna älska ett barn till och sådär? Jag tror inte alls, tackskajagha.


Kommentarer
Postat av: cruella

Åh, det är så härligt, kärleken bara växer med antalet - man blir så RIK:-)



Jag har tre och blir ju helt tårögd fortfarande när jag tänker på att jag, JAG, får vara deras mamma...

2008-12-17 @ 16:35:02
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: c.

Ja, det är det. Jag trodde hon skulle vara såhär att jaja kul och sen glömma det, men hon är helt liksom inne i bebisprylen. :)

Nu känner jag att jag skulle kunna ha 7 ungar, märkligt nog. Innan tyckte jag det räckte med ett. :)

2008-12-17 @ 16:51:46
Postat av: Jossan

Men HERREFAN! Jag har inte läst så mycket bloggar på sista tiden, hade inte en aning om att du var gravid! Men åh, så HÄRLIGT! Och så förbannat avis jag är! Jag vill också ha finfin kula!

2008-12-17 @ 21:11:04
URL: http://adiemus.blogg.se/
Postat av: c.

Haha, du jag tänkte på dig häromdagen eller er. Och liksom när ni ska ha en tredje för det skaa ni väl? ;)

2008-12-17 @ 21:23:56
Postat av: Jossan

Haha, skulle ju ljuga mig knallblå om jag påstod att jag inte var lite sugen, men det lär dröja i så fall ;-)



Tror mest att jag bara vill vara gravid, gå omkring med jättekula (inte den hängiga varianten som kommit under sista året av någon märklig anledning)och stå i supercentrum. Jag är ju svinsnygg som gravid för bövelen!



Men vi har inte varken plats eller råd nu, och gangstrarna här hemma säger att de verkligen INTE vill ha någon lillasyster ;-)



2008-12-17 @ 21:57:57
URL: http://adiemus.blogg.se/
Postat av: c.

June sa till mig att om det inte blir en lillesyrra så "skiter jag i det". Då vill hon inte vara storesyrra. :D

2008-12-18 @ 09:57:15
Postat av: Jossan

Haha, jag minns fortfarande min reaktion när pappa berättade om att ett sladdsyskon var på väg, då jag planerade att rymma hemifrån om det inte blev en tjej. Men va fan, jag hade ju två bröder redan. Fast det ursäktar kanske inte det hela när jag ändå gick i åttonde jävla klass...

2008-12-18 @ 21:29:09
URL: http://adiemus.blogg.se/
Postat av: Jossan

Men va fan, min kommentar kommer ju inte upp?



Äh, jag skrev i alla fall att det påminner mig om när pappa berättade att jag skulle få ett sladdsyskon. Jag hade två bröder redan, vilka jag var vansinnigt jävla trött på. Så jag bestämde mig för att rymma hemifrån om det inte blev en syrra. Turligt nog blev det en Julia ;-)

2008-12-18 @ 21:32:37
URL: http://adiemus.blogg.se/
Postat av: Jossan

Men fan vad din sida bråkar.

2008-12-18 @ 21:33:44
URL: http://adiemus.blogg.se/
Postat av: c.

Hahahaha! Jag hade ÄLSKAT om du hade rymt. :D

2008-12-18 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0