Skördeglädje är den sanna glädjen.

Eller jag vet inte. Hur som helst, jag är jag så trött som bara ett preggo kan vara, och därtill har jag brinnande huvudvärk och mensvärk. Eller växtvärk eller inte fan vet jag vad det heter.
Och hela tiden jag slumrar till och glider bort på sömnens hav så händer detta: Det ringer. Jag får sms. June hoppar i soffan. June ropar BOKSTAVEN ÄÄÄMMMM!! June hoppar i soffan igen och sjunger BAL BAL BAL BALAAAANS.

Alltså man får ju inte slåss och såna grejer, men jag bet mig själv litegrann i knogen innan.
Så nu får jag väl hänga den satans jävla kukatvätten då för i helvete. Fan vad jag längtar till klockan 19.30 när June SKA sova. Och gör hon inte det så ska jag sova i vilket fall som helst. Sova och sova och sova och om jag har huvudvärk imorgon ska jag reklamera det. Huvet alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0