Om ja va en slashas

lyssnar jag på, jag har glömt Kal P Dal? Fast det är fint att göra så, då blir jag såklart dubbelt så glad när jag återupptäcker. Alla som sjunger på skånska blir man lite kär i (minus danne stråhed förihelvete).

Såhär ser jag ut just nu:
 

Ja, jag gör som en liten dans (jag har för fan yogabrallor på mig), jag har julpyntat kortet och ja, mitt linne är mer blommigt än du nånsin sett.
Och på jobbet idag, efter tårtan vinkade A bort mig till sitt bord och sa att: Du. Vi satt och kollade på dig. Är det där (pekar på magen) som du är tjock, eller är det nåt annat?
Jag: Tjock och tjock. Det är fett, rätt mycket gaser och en bebis, ja.

Det fina med bebisar är som sagt glass-känslan - folk blir så glada. Och på mitt jobb (yyyl, min praktik och jag slutar snart!) är alla så entusiastiska, de bara åh vad fin june är och gud vad kul med bebis och är liksom genuint glada. I love glada, alla borde få vara glada jämt.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Wow! Jag är mäkta imponerad att någon vågade fråga sådär rakt ut så här tidigt!

2008-12-19 @ 12:15:24
URL: http://adiemus.blogg.se/
Postat av: Catt

Just det. Vart är praktiken då?

2008-12-19 @ 13:24:23
Postat av: c.

Visst var det modigt? Jag hade aldrig vågat fråga! :D



Catt - på vuxenbasen, det är såhära missbruk och sånt. Men du, vad hände med din blogg?

2008-12-19 @ 16:36:14
Postat av: Catt

Äsch, det var tramsigt jobbigt. Hålla på. Kanske påbörjar en ny när jag känner att jag orkar.. ;-)

2008-12-21 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0