Men är det redan satans onsdag?

Ååh då har ju hela veckan typ gått nu. Är det alltid så när man jobbar att det bara plopp nu är onsd.. nej för plopp nu är det tor.. ojsan plopp nu är det fr.. vafan?

Fast det är bra om det blir lördag fort iofs. Jag har liksom knappt några rena kläder, och verkligen inga rena underkläder i rätt storlek. Däremot simmar jag i ett hav av små gulliga trosor i storlek 36 och bebisbehåar i storlek nånting A iallafall. Jag kommer naturligtvis klämma in mig i en sån idag, men det är ganska plågsamt. Jag får typ fyra bröst, eller sex if you vill eftersom det är så tajt att det liksom bullar ut på ryggen också. Ryggpattar - världens sexigaste grej alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0