Läkerol salmiak = knark.

Eller så nära man kan komma. Jag har ätit så mycket salmiak nu att jag svettas, men slutar jag äta då? Nejdujävel, jag fortsätter oförtrutet att prega in de förrädiska pastillerna i munnen. Detta kommer hända: jag kommer bajsa ihjäl mig, alt fisa så vi får flytta eftersom de måste sanera lägenheten och så kommer bebisen komma ut och vara en liten quasimodo för alla vet ju att salmiak är ASAFARLIGT för bebisen. Ja, salmiak, ost, järn, för lite järn, vatten, för lite vatten, allt jag tycker gott. Detta är bra för bebisen: allt jag typ inte gillar plus allt jag blir hård i magen av.
Plus glass, och det blir jag i sanning inte hård av.

Varför berättar jag det här?

Kommentarer
Postat av: Ullet

Haha! Jag har haft omotiverat sug efter salmiak när jag väntat mina tre barn. Hockeysnus säger jag bara, hockeysnus! slickar mig om munnen Tomatsallad o lök, m massor av vinäger.. peppar! Julskinka! Apelsiner, drottningkrämsylt o lax, det är gott för gravidmagar. vet ;D

2008-12-31 @ 16:03:34
URL: http://htp://gammelbyn.blogspot.com
Postat av: c.

Jag blir sugen på sån mat jag åt när jag var liten: kräm, sirapslimpa med prickigkorv, lakrisal, sötlaritsstänger. Märkligt. :)

2009-01-01 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0