Junes nya grej

är att med ojämna mellanrum brista ut i helt omotiverade gallskrik, höga tjut och ylande.
Varenda gång hoppar jag till och blir irriterad och säger Men SLUTA då förihel.. sefis (jag ska inte svära mer nu nämligen, inte efter britta lingonfitta), varpå June spärrar upp ögonen och säger med lammröst: sluta med vaddå, mamma? Med vaddå mamma? Sluta med vad? Mamma? Vad ska jag sluta med mamma? Va? Mamma?

Och jag sitter och nickar till bolibompa, den tiden jag har hört att man ska ligga. Jojo.



Kommentarer
Postat av: Smulan

Hahahahahaha!

2008-12-29 @ 20:54:59
URL: http://smulanspassioner.blogg.se/
Postat av: Hitlerpappan

+fnissar+ De flesta barn har någon form av tics, åtminstone ett tag. Lillans är att spänna blicken i oss och muttra "Jag hatar er, kan jag få lite glass idag då?".



Man ska inte alls ligga till Bolibompa. Man ska trötta ut barnen på dagen, se till att de har tråkigt som f-n under kvällen och blir sömniga, därefter kvällsmat (gärna varm). När ungarna somnat, då ligger man, om man inte är för trött. ;o)

2009-01-01 @ 00:47:36
URL: http://www.hitlerpappan.blogspot.com/
Postat av: Hitlerpappan

+fnissar+ De flesta barn har någon form av tics, åtminstone ett tag. Lillans är att spänna blicken i oss och muttra "Jag hatar er, kan jag få lite glass idag då?".



Man ska inte alls ligga till Bolibompa. Man ska trötta ut barnen på dagen, se till att de har tråkigt som f-n under kvällen och blir sömniga, därefter kvällsmat (gärna varm). När ungarna somnat, då ligger man, om man inte är för trött. ;o)

2009-01-01 @ 00:48:06
URL: http://www.hitlerpappan.blogspot.com/
Postat av: c

det är ju det, under bolli är man fortfarande så pigg så man orkar ligga.

Synd att det inte är så intressant att ungen sitter kvar och tittar.

2009-01-01 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0