Jag är i sanning sajko.

Idag när jag körde June till dagis, så körde jag utanför en skola. Det är 30 där utanför, så då körde jag i 30 (man vill ju liksom inte mosa en unge va). En taxi körde bakom mig, typ så nära att om jag öppnat bakluckan kunde han hoppat in med sin bil om han velat. Och liksom logiskt sett så fattade jag att han missat 30-skylten, men jag blev minsann irriterad iallafall. Och började muttra om satans jävla taxichaufförsjävlar och vilken jävla företag jobbar du för och jag ska ringa upp dem och klaga och vaihelvete hur jävla nära är det möjligt att ens köra, ska han han göra en sån där pitmanöver eller vafan är det frågan om. Och då. Då blinkar han med helljusen på mig.
Så då tvärnitade jag och körde i typ 10 km i timmen fram till 50-skylten, där jag helt ologiskt rev iväg så innitahelvete, hånskrattade och gav honom fingret.

Nämen allvarligt talat?!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är sådär jag önskar att jag vågade göra ;)

2008-12-05 @ 10:39:04
Postat av: Pernilla_utan_rövare

Fan va cool du är! :D Sitter här och skrattar så jag får ont i magen!

2008-12-05 @ 11:04:53
Postat av: c

haha, jag tycker det verkar bättre att var anågotsånär normal och liksom ha lite is i magen. :)

2008-12-05 @ 11:19:14
Postat av: Pernilla_utan_rövare

Äh det är ju supertråkigt! Varför vara normal när man kan vara kräjsi? ;)

2008-12-05 @ 11:20:52
Postat av: helelen

Jag berättade för Maken om vad du gjort. Han log så brett att jag trodde huvudet skulle gå av på mitten och tyckte sedan att du kunde vara våran nyaste, bästaste kompis.

Själv fick jag magkramp av skratt... :D

2008-12-05 @ 20:39:45
Postat av: Stefan

Bra jobbat, det kan han ha....



En gång sa jag ifrån när en taxichaufför höll på att mosa mig och mina hundar på en 50 sträcka blev jag hotat till livet "Hade jag inte varit i tjänst hade jag dödat dig" Det var inget kul.....och så arg jag var

2008-12-05 @ 21:32:11
URL: http://stefanw.blogg.se/
Postat av: c.

Jag är gärna folks bästis. Och jag har hört helt underliga historier om helt så mafioso-taxisnybbar. vafan, de borde kamma sig.

2008-12-05 @ 23:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0