Idag kommer junisen!

Så på lunchen gick jag hem och diskade. Jamen sluta, det ska vara fint när hon kommer hem.

Detta ska vi göra: gå på stan och köpa killjulklappar. En till F, syster J's gosse, och så en till T. Vafan köper man till män? Va? Eller pojkar för den delen.
Eftersom jag har panik kommer det bli svindyrt. Ingen vet ens varför jag har panik nu liksom, det är den 1 december idag och alla andra julklappar är färdiga.

Är det möjligt att känna bebisen redan nu? Alltså, jag kände ett fladder, som fjärilsvingar på insidan, jag minns att dte ibland kändes så med June som om hon kittlade mig inifrån. Men alltså, den är väl för fan för liten för att kunna göra nåt väsen av sig? Den är ju som en litenliten prick bara, eller ja en prick på en sisådär 3 cm. Det är klart, skulle en sån där fjärilslarv på 3 cm åla sig över min hand skulle jag känna det. Fast handen har väl fler nerver än vad man har liksom inuti?
Äsch vafan, ingen vet.


Det fanns snö i förra veckan. Eller nej, förrförra. Och ja, June arbetar lite extra på vägverket, därav de synnerligen klara färgerna på kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0