Idag har gråtit på ett par olika

ställen:

1. På jobbet för att en del tvingas (inte som i tvingas som i av nån regel eller så, utan tvingas som i att så är livet och knark är bajs) göra abort sent. Sent sent, till och med (sorgtårar).
2. På jobbet för att det gick bra med en klient och denne är så modig och bra (glädjetårar).
3. I bokhandeln för att jag inte fattade deras jävla sajkosystem bland barnböckerna (ilsketårar).
4. På Åhléns café för att June blev så glad över att bli storasyster (glädjetårar).
 5. Här hemma nu när jag tänker på hur glad June blev och att hon pussat magen och pratat med den och köpt present åt bebisen och allt (glädjetårar).
 
Imorgon ska vi se om jag kan utveckla min dramaqueenådra ännu något litet till. Hoppas det, jag kanske kan få till rent jävulska känsloutbrott rätt vad det är. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ny hos dig, men har läst ett tag. Du skriver sjukt bra, det vet du. Fan vad glad jag blev när jag läste om hur glad din dotter blev efter att hon fått veta att hon ska bli storasyster. Det är STORT och värt allt. Du är en grym mamma =D du fixar allt.

2008-12-01 @ 23:07:02
Postat av: c.

Tack, vad snällt. Och ja, jag är så glad, hon är så stor min lilla unge. :)

2008-12-02 @ 09:17:55
Postat av: Pernilla_utan_rövare

Vad roligt att storasyrran blev glad! :-) Och jag måste säga att när jag läste det du skrivit så höll jag nästan på att börja gråta. :-D

Kram!

2008-12-02 @ 17:39:29
Postat av: c.

Jag vet, jag vet hon är så fin. Och hon blev liksom så stor på en jävla gång, hon växte flera år kändes det som! Synd bara att hon ska få vänta i en miljard år nu då. ;)

2008-12-03 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0