God jul!

Jag vill egentligen skriva God Jul, med stort J också, jag vet inte varför. Men visst ser det snyggare ut?

Hur som helst, jag sov till halvtio! idag och nu surfar jag och lovely T på en varsin dator. Åh, just det - varsin eftersom jag fick en i julklapp. Jättebra, för då matchade han ju verkligen min julklapp till honom - ett par dojor.. (heter det varsin eller vars en?)

Hur som helst. Det är alternativjul på plantan idag eftersom June är hos sin pappa, så det blir lite kaffe nu, en dusch och en sväng till Maxi (är det jul så är det) och sen köttbulletrillning och kanske lite kallijanka (fast mest troligt inte, eftersom jag mörkar och inte vill vara ledsen).
Men just nu är jag glad - det finns kaffe och white stripes på tv och trivsamma diskussioner med T om kvotering och jämställdhet och böcker och namn på bebisen.

Kommentarer
Postat av: helelen

Hoppas att du haft en riktigt bra jul nu då! Ja, så bra den kan bli i a f när barnet inte är där man helst vill att barnet ska vara...

Hur går det med namn på bebis?



Sådär nästa vecka, när både du och jag borde ha våra ongar hemma, och man (i bästa fall) är lite ledig, ska vi göra ett nytt fikaförsök? Tänkte att man kan gå på Andys lekland här i stan om ni vill, för jag har lovat mina kids ett besök där på jullovet. Inte lika stort som busfabriken, förstås, men rätt kul ändå.

2008-12-25 @ 17:54:14
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com
Postat av: Pernilla_utan_rövare

God Jul! Så tycker jag med att man skriver. ;) Vilken bra julklapp du fick! Hoppas det bidde goa köttebullar, att julaftonen var bra och att du och T haft det supermysigt!

Kram!

2008-12-25 @ 18:26:39
Postat av: Ulrika

Kan inte du och T hjälpa oss med några namn! Det är ju fan stört omöjligt...

2008-12-25 @ 20:49:41
URL: http://honsadet.blogspot.com
Postat av: c.

Jäpp, julen blev mycket bra. :)

Och jag hjälper gärna till med namn för jag är för fan svinbra på det.



Och helelelen! Jo, vi kan ses! Iallafall är jag så gott som övertygad om det, jag tror int evi har nåt speciellt inplanerat. :)

2008-12-27 @ 08:46:22
Postat av: tessi

men kvinna, vilka namn, du måse förtella för jag är namnkåt, så det så. Kram och gooood fortsättning på er!

2008-12-27 @ 23:16:00
URL: http://www.tessisliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0